Subject: Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

Re: RMS-kvällen igår, och lite om framöver

From: Björn Göransson <bornemix_at_gmail.com>
Date: Wed, 9 Nov 2011 11:48:51 +0100

Stallman var väldigt bra, och hela kvällen funkade väl tycker jag. Jag fick
även några nya bekanta.

Framförallt var det roligt att se någon med lite annorlunda värderingar än
alla andra, och som samtidigt går in för dem till 100%. Jag hörde ordet
"taliban" nämnas igår, men så långt skulle jag personligen inte vilja gå.
:-)

Men det är väl uppfriskande när inte alla håller sig, slaviskt, till normen?

PS. Hur många kom utav dem som anmälde sig?

Björn

Med vänlig hälsning,
Björn A. Göransson