Subject: Re: Fri programvara i Stockholmsskolor

Re: Fri programvara i Stockholmsskolor

From: Patrik Strömberg <patrik.stromberg_at_live.se>
Date: Mon, 24 Oct 2011 21:03:36 +0200

Hej!

Här en länk till Google-docs och min översättning av Terry Vessels
text som länkades till tidigare i tråden:

https://docs.google.com/document/d/15uCtScUlDuEC2UkVEKqQdxx4KiPd245ZYFRIahXwViM/edit?hl=sv

Putsa gärna till texten, den som vill ha den som ODT eller DOC-fil
kan höra av sig privat till mig..

Mvh
Patrik Strömberg

Hälsningar / Regards,