Subject: Re: Fri programvara i Stockholmsskolor

Re: Fri programvara i Stockholmsskolor

From: David Johansson <david_at_prinet.se>
Date: Mon, 24 Oct 2011 10:46:12 +0200

Hej!
Skolorna Àr försiktiga med att riskera bli förknippade med ett politiskt
parti. Jag kan dÀrför inte
hÀnvisa till nÄgon för att hjÀlpa till med ett politiskt program. Jag
kan dÀremot ordna med en
visning pÄ en av vÄra kundskolor och du fÄr kanske dÄ möjlighet att
prata med nÄgon pÄ skolan.

HĂ€lsningar
David Johansson
Prinet AB