Subject: Re: Fri programvara i Stockholmsskolor

Re: Fri programvara i Stockholmsskolor

From: Jan Ainali <jan.ainali_at_wikimedia.se>
Date: Mon, 17 Oct 2011 20:05:11 +0200

Vill man fortsätta tanken på fria läromedel så är ju Wikibooks
<http://sv.wikibooks.org/wiki/Huvudsida>och Wikiversity
<http://sv.wikiversity.org/wiki/Huvudsida>(båda systerprojekt till Wikipeda)
utmärkta plattformar att börja experimentera med, eftersom att de redan
finns där och det finns en del innehåll också (speciellt på engelska).

--
Med vänliga hälsningar
Jan Ainali