Subject: Re: Möte #5 - vad ska det bli då?

Re: Möte #5 - vad ska det bli då?

From: Daniel Melin <fulgubbe_at_gmail.com>
Date: Wed, 8 Dec 2010 10:14:13 +0100

Jag tycker det vore synd. En grej jag gillat med foss-sthlm är den
stora bredden på den korta tiden. Jag har fått lyssna på saker jag
aldrig annars skulle lyssnat på. Efter mitt tal på mötet i maj kom det
fram några efteråt och sa att dom trodde att dom skulle sova under
mitt tal, men istället hade dom lärt sig något nytt.

/Daniel