Subject: Re: Möte #5 - vad ska det bli då?

Re: Möte #5 - vad ska det bli då?

From: Daniel Kuehn <enhaisa_at_gmail.com>
Date: Wed, 8 Dec 2010 10:03:27 +0100

On Wed, 8 Dec 2010 01:53:01 +0100
Elis Axelsson <elis.axelsson_at_gmail.com> wrote:

> Man skulle kunna ha ett rum på sidan av där man kan sitta och prata om det
> inte är ett jättespännande ämne?
>
> Jag menar, jag gillar inte heller alla ämnen.

Agreed man kanske ska ha så att i ena rummet har man föreläsningar som bestämms
på förhand som vi gjort förut men vi har även ett (kanske mindre?) hackroom där
man kan sitta och snacka om lite allt möjligt eller sitta och hacka tillsammans
eller något sådant?

Det tyckte jag var trevligt på FOSDEM när vi var där, även fast de hade minst
4-5 föreläsningar man kunde gå på under de flesta tiderna så fanns det ganska
många hackrooms som man kunde sätta sig i där det fanns ström och internet.

--
Mvh
Daniel Kuehn, 073-181 577 2