Subject: Tack alla för möte #2

Tack alla för möte #2

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Thu, 20 May 2010 10:19:17 +0200 (CEST)

God morgon alla!

Tack för ett mycket lyckat arrangemang igår. Jag uppskattade verkligen
samtliga föredrag, mackorna, bullarna och umgänget på Copperfields. Jag har
redan läst och hört ett gäng positiva omdömen om kvällen så jag vet att vi är
flera som var nöjda.

Tack Göran, Daniel, Johan, Hedvig och Benjamin för era föredrag!

Jag vet inte hur många som till slut kom, för vi räknade inte och det spelar
inte jättestor roll men min uppskattning är att vi var cirka 80 personer
närvarande (och jag tror att kanske 40 eller så hängde med till puben).

Jag har alla slides från föredragen och jag ämnar publicera dem på vår sajt så
snart jag får lite tid över. Göran filmade ju rubbet, och så snart han hittar
lite fritid och CPU-tid så kommer han nog att kunna skicka över lite filmklipp
som vi sedan skickar upp på sajten.

Tack igen till M Ekholms konsulttjänst AB och Academic Work för mackorna och
fikat.

--
  / daniel.haxx.se