Subject: Re: Tack alla för möte #2

Re: Tack alla för möte #2

From: Johan Thelin <e8johan_at_gmail.com>
Date: Thu, 20 May 2010 10:22:12 +0200

Jag vill bara tacka Daniel och alla er andra för en trevlig
eftermiddag. För den otålige så finns mina slides på SlideShare:
http://www.slideshare.net/e8johan/cross-platform-qt-4159891 .

MVH

Johan Thelin

Recommended on-line reading:
http://www.thelins.se | http://www.qtcentre.org
Recommended off-line reading:
The Foundations of Qt Development (ISBN: 1-59059-831-8)