Subject: Re: GSIT gemensam IT-miljö i Stockholm, hur gick upphandlingen till?

Re: GSIT gemensam IT-miljö i Stockholm, hur gick upphandlingen till?

From: Erik Lönroth <erik.lonroth_at_gmail.com>
Date: Thu, 6 May 2010 14:31:01 +0200

2010/5/6 Daniel Melin <fulgubbe_at_gmail.com>

> Det var inte min mening att vare sig förminska eller vanföreställa.
> Jag ville bara poängtera vad E-delegationens dokument har för status
> just nu. Jag tror inte det är så lätt för den som inte är insatt att
> förstå alla nyanser i en politiserad process som denna.
>
> Vilken effekt E-delegationens betänkanden har kommer vi nog att få se
> i olika strategidokument vad det lider. Ett tips är att läsa
> resultatet av detta projekt om några veckor:
> http://www.avropa.se/templates/rfqnotice____3904.aspx
>
> /Daniel

Aha!

Det där var jättebra information! Är det någon som varit i kontaktat
med ylva.loven.anderson_at_kammarkollegiet.se ?

Det projektet, "Förstudie Programvaror och tjänster", borde man
absolut hålla ett öga på när det resultatet kommer fram.

Om inte annat så är jag säker på att "Björn Lundell, Forskare vid
Högskolan i Skövde, e-post: bjorn.lundell_at_his.se " borde vara
intresserad... D.v.s. om han inte redan har koll på det.... =)

/Erik