Subject: Re: foss-sthlm på Internetdagarna 2010

Re: foss-sthlm på Internetdagarna 2010

From: Daniel Kuehn <enhaisa_at_gmail.com>
Date: Thu, 6 May 2010 12:38:29 +0200

2010/5/6 Olle E. Johansson <oej_at_edvina.net>

> fundera...

> ännu icke bestämd, men helt garanterat en mycket intressant radda med
> föredrag som hålls av några av de mest insatta och mest meriterade FOSSarna
> som regionen och kanske hela landet kan erbjuda. .SE hjälper oss med massor
> av det praktiska runt detta och vi kommer att hålla tillställningen i
> anslutning till den stora konferensen Internetdagarna 2010."

> http://www.internetdagarna.se/track/ip-och-infrastruktur/foss-mote-26-okt
>
> Snyggt jobbat, Daniel! Grattis.
>
> /O

Riktigt härligt att höra!
Ska bli intressant och se vad vi kan åstakomma med foss sthlm, kanske kan vi
få mer än de mer insatta att förstå FOSS?

Eftersom jag slutar på mitt nuvarande jobb och verkar som att jag kommer få
ett jobb i Kista så blir det enklare för mig att komma till foss mötena, ser
fram emot #2.

Mvh
Daniel Kuehn