Subject: Re: tips om planeringsprogram sökes

Re: tips om planeringsprogram sökes

From: Jonas Nockert <jonasnockert_at_gmail.com>
Date: Wed, 28 Apr 2010 14:44:25 +0200

2010/4/28 Monika Orski <monika_at_orski.se>:

> Jag är på jakt efter ett webbaserat hjälpmedel för ett specialfall av
> kursplanering: Personer som gått igenom en viss kurs / kontroll får
> behörighet för någonting, med tidsbegränsning. När den markerade tiden
> närmar sig sitt slut, behöver de göra om kontrollen för att förnya
> behörigheten. Det finns förstås flera olika sådana här behörigheter, varav
> några har andra behörigheter som förkunskapskrav.

Jag har tyvärr inget eget svar eftersom företaget jag arbetar för använder
kommersiell mjukvara för det här syftet i dagsläget (Plateau). Jag är dock
mycket intresserad att höra eventuella svar så du får gärna rapportera hit
ifall något dyker upp utanför listan.

Vänliga hälsningar och tack på förhand,

    Jonas Nockert