Subject: Re: Vad är en sponsor värd?

Re: Vad är en sponsor värd?

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Mon, 15 Mar 2010 09:50:24 +0100 (CET)

On Mon, 15 Mar 2010, Claes Jakobsson wrote:

> Jag tror dock det kommer vara rätt individuellt vad respektive företag
> förväntar sig för motprestation så vad har de efterfrågat?

I en specifik diskussion med ett företag som jag har för tillfället så har de
mest frågat vad vi kan erbjuda för något och de nämnde lite olika alternativ
som de skulle kunna tänka sig (där mail till de anmälda var ett av dem). Jag
har inte sagt varken bu ellre bä till några såna saker utan jag ska återkomma
och fortsätta diskussionen inom någon vecka eller så.

Diskusssionen och feedbacken jag fått hittills på listan har varit mycket bra
och nyttig i min vidare kommunikation med detta och andra företag.

Låt mig också få påpeka att ifall DU eller DITT företag vill sponsra, maila
gärna mig privat så kan vi diskutera upplägg, summor och sånt.

Patriks förslag om någon sponsrad dricka efter mötet är ju en bra idé. Någon
som ställer upp?

Tack alla, och fortsätt gärna komma med ideer och förslag runt hur vi kan och
bör hantera detta!

--
  / daniel.haxx.se