Subject: Re: Pub efter träffen

Re: Pub efter träffen

From: Jeremiah Foster <jeremiah_at_jeremiahfoster.com>
Date: Wed, 24 Feb 2010 12:53:53 +0100

On Feb 24, 2010, at 12:36 PM, Per Andersson wrote:

> Vi har i alla fall två sovplatser, tre om man kan knö lite, om ni
> behöver sova över. :)

Vad schyst ni alla är! Tack!

Men både Henrik och jag måste bli i Göteborg kl. 09:30 på torsdag, och jag tror att Johan och Jonas behöver vara i stan också. Det har inte varit någon konkret beslut i alla fall, men det se tveksam ut. Hoppas att de andra skicka mail till listan också men kan konstatera att jag missar detta möte och se fram emot till den nästa!

Jeremiah