Subject: Re: Pub efter träffen

Re: Pub efter träffen

From: C <guscha_at_gmail.com>
Date: Tue, 23 Feb 2010 21:49:10 +0100

Kan sticka in att för de som inte redan vet så har SJ valt att ställa in i
princip alla tåg mot Stockholm t.om fredag. Jag själv reste ifrån Nässjö
till Göteborg igår och blev så gott som strandsatt i Falköping pga inställda
tåg, så kolla både en och två gånger innan ni ger er iväg med tåg.

/ Charlie