Subject: Pub efter träffen

Pub efter träffen

From: Björn Stenberg <bjorn_at_haxx.se>
Date: Tue, 23 Feb 2010 14:54:22 +0100

Jag har förvarnat puben Copperfields på Sankt Eriksgatan 36 om att det kommer "ett stort gäng" efter träffen imorgon.

Han trodde att de kan svälja uppåt 100 personer. Blir det synnerligen god uppslutning kan det alltså hända att vi måste dela upp oss på flera ställen.

Jag har aviserat att vi primärt vill dricka öl och har således inte bokat någon mat. Eftersom det är en vanlig onsdag och vi kommer relativt sent _kan_ det alltså hända att det faktiskt inte finns mat så det räcker om alla börjar beställa. Den hungrige kan därför göra klokt i att gardera med något intag på vägen.

--
Björn