Subject: SV: en månad senare

SV: en månad senare

From: M Mahloujian <mm_at_3g-consult.com>
Date: Thu, 7 Jan 2010 10:29:05 +0100

Hej!

Dataföreningen har lokaler för föreningsverksamhet i Vasagatan 8-10.
Lokalerna är tillgänglig på kvällstid för grupper som ingår i föreningen.
Viss möjlighet att hyra lokalerna men det är på kommersiell basis.

Föreningen har OpenSource grupperingar i Göteborg, Linköping och Malmö.
(kolla länken för agenda mm http://natverk.dfs.se/pagang)

Det går säkert att göra FOSS som en grupp i föreningen och det kostar inte
ett öre. Däremot gruppen är endast till medlemmar och medlemsavgiften är ca
700 kronor per år då får man bl.a compuer Sweden prenumeration och en del
rabatter). Jag har startat och drivit flertal grupper inom dataföreningen
och kanske kan vara till hjälp om gruppen känner att detta är ett
alternativ.

Mvh
Mohammad Mahloujian