Subject: Re: Föredrag som du kan hålla?

Re: Föredrag som du kan hålla?

From: Johan Thelin <e8johan_at_gmail.com>
Date: Sat, 19 Dec 2009 17:33:42 +0100

2009/12/18 Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>:
> Vidare tänkte jag att vi nu kan fylla på med föredrag som ni vet att ni kan
> hålla. De lägger jag in direkt i listan, med namn och allt.

  Jag snackar mer än gärna om Qt, både på embedded och desktop.

  Kan även tänka mig att tala lite om Plasmoider - KDE's små
skrivbordswidgetar. Intressant då dessa får spridning till både
netbooks och telefoner, som det verkar.

  Ytterliggare en önskning skulle vara information om byggsystem såsom
autotools, qmake, cmake, ant, etc. Inget jag kan tala om (mer än qmake
och lite cmake) men intressant.

MVH

Johan