Subject: Re: Föredrag som du kan hålla?

Re: Föredrag som du kan hålla?

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Sat, 19 Dec 2009 19:55:38 +0100 (CET)

On Sat, 19 Dec 2009, Johan Thelin wrote:

> Jag snackar mer än gärna om Qt, både på embedded och desktop.

Jag satte dig på L4. Är väl bäst att sätta ett separat snack för desktop? Har
du en lämplig rubrik för något sådant?

> Kan även tänka mig att tala lite om Plasmoider

L43, låter intressant!

> Ytterliggare en önskning skulle vara information om byggsystem såsom
> autotools, qmake, cmake, ant, etc. Inget jag kan tala om (mer än qmake
> och lite cmake) men intressant.

Jag har ju L15 "hur man skriver egna configure filer", vilket jag tänkte är
mest autoconf men det är väl kanske rätt bra att ta typ automake + libtool i
ett separat föredrag för att det inte ska bli för mastigt. Jag lade till en
L44 nu för det, med mitt namn på.

Jag kom även på två till föredrag som jag vill lyssna på, inlagda som L45 och
L46... (hint hint till alla) :-)

--
  / daniel.haxx.se