Subject: Re: Nä 24:e (var Re: Möte 23:e februari?)

Re: Nä 24:e (var Re: Möte 23:e februari?)

From: Göran Krampe <goran.krampe_at_msc.se>
Date: Fri, 18 Dec 2009 09:46:44 +0100

Hej allihop!

Daniel Stenberg wrote:
> Tänk till. Lista ett par föredrag som inom open source som DU skulle
> vilja LYSSNA på! Posta här. Jag kickstartar detta genom att lista en
> bunt jag vill höra nedan. I nästa steg försöker vi se ifall vi själva
> kan matcha ihop önskeföredragen med personer som kan snacka om dem.
Mmmm, möjligen kan jag tänka mig att flera intressanta dragningar då
kommer att "missas", flera av oss kan ju massor med saker som ingen har
en aning om. Jag vill exempelvis supergärna hålla en dragning om Seaside
(www.seaside.st - som jag tidigare pratat om osv) men jag gissar att
inte så många kommer att komma på att fråga efter det, trots att jag vet
att det brukar vara en mycket uppskattad dragning.

Ett annat exempel är ju Rockbox, jag hade ingen aning om det projektet
förrän de senaste dagarna.

Så jag föreslår att vi lämnar ordet "fritt" - både folk som kliver fram
och har något som de tror folk kommer att gilla, men också såklart åt
andra hållet!

mvh Göran

--
Göran Krampe, 0709-54 58 95