Subject: Re: Presentationsdags

Re: Presentationsdags

From: Johan Ekholm <johan.ekholm_at_gmail.com>
Date: Wed, 16 Dec 2009 11:34:02 +0100

Hej,

Jag är också ny på listan. Nyutexaminerad och nyinflyttad till Stockholm,
har börjat jobba här som konsult inom business intelligence.

Jag skrev mitt exjobb i våras på Purple Scout i Malmö om just affärssidan av
Open Source, dvs om vad företag tjänar på att bidra till FOSS-projekt
(se *Value
capture in open source projects*,
http://www.purplescout.se/pressroom.phpunder "Academic Papers").

Än så länge har jag mest intresserat mig för fenomenet öppen källkod och
inte lyckats bidra med så mycket kod själv.

Mvh
Johan Ekholm

Johan Ekholm
0709-948850