Subject: Re: Presentationsdags

Re: Presentationsdags

From: Erik Andrén <erik.andren_at_gmail.com>
Date: Wed, 16 Dec 2009 11:41:27 +0100

Hej,
Jobbar som ASIC designer / Verifierare / Systemingenjör på Xelerated AB.
Tyvärr inte FOSS relaterat men jag får i all fall köra linux på jobbet (om
än med det förhatliga Exchange i en virtuell maskin).

Har reverse-engineerat och skrivit ett par drivrutiner för webbkameror till
linuxkärnan (m5602, stv06xx).
Kan hålla något kortare föredrag om det någon gång.

Annars försöker jag vara en god FOSS användare och skriva buggrapporter samt
skicka patchar där jag hittar fel och brister.

Kommer gärna den 23 februari.

Med vänliga hälsningar,
Erik