Subject: Re: Presentationsdags

Re: Presentationsdags

From: Micke Nordin <mickewiki_at_gmail.com>
Date: Tue, 15 Dec 2009 19:35:07 +0100

Jag är också ny på listan. Jag heter Micke Nordin och jag har mitt
främsta intresse i MediaWiki som jag bland annat har skrivit några
extensions till. Jag förestår också den svenskspråkiga mejlinglistan för
programmet och jag är även medlem i föreningen Wikimedia Sverige.

Jag är också intresserad av att träffas och jag kan gärna berätta om
MediaWiki, men jag är kanske i första hand intresserad av att lyssna på
vad alla ni andra har att säga. Inte minst gäller det om det finns någon
som kan prata om debian packaging, eftersom jag nyss börjat fixa lite
med korskompilering för Maemo :).

/Micke