Subject: Re: Vem jag verkligen är ..

Re: Vem jag verkligen är ..

From: A S <s.aapeli_at_gmail.com>
Date: Fri, 29 Jan 2021 18:56:00 +0200

Nu trodde ni kanske inte att jag kunde vara en så rättfram..

Men låt mig göra er arbeta på detta..

Jag äger en andel utav ett företag som jag finansierat..

Och jag ser att väldigt grova misstag sker inom företaget, såsom lagbrott..

Och när jag ser dessa lagbrott så kan jag helt enkelt inte hålla tyst..

Jag förlorar pengar på att South Pole AB inte är Platinum Partners men bara
Gold Partners..

Och jag söker efter svaret, det kanske var våldtäkt.

Sånt händer hos företag också.

Håll ögonen öppna tack