Subject: Vem jag verkligen är ..

Vem jag verkligen är ..

From: A S <s.aapeli_at_gmail.com>
Date: Fri, 29 Jan 2021 18:45:40 +0200

Hej..

Jag kan ju säga att jag uppskattade våra möten i tex Kista, en massa frågor
angående programmering kom upp på tavlan, och man kunde få en gratis macka!

Det är inte heller så att jag är en nybörjare vad gäller Nukleär Energi,
tada..

Det kan tom heta så att jag är en väldigt specifik person, tom en person
som haft rykte om sig att ha blivit rekryterad utav organisationer som CIA.

F4T4L1TY.

Så som i en originell skapare utav ett datorhack som penetrerade även
NASA:s system.

Vi kan väl påstå, att the U.S. Government verkligen insisterade på att om
jag skulle arbeta för en organisation som CIA, och vara ute på fältet som
"en fri man", så skulle jag vara på en U.S. Parole.

Ni kan ju se, att USA:s lagar kan vara väldigt hårda vad gäller hacking,
tex Kevin Mitnick, även om jag inte utfört samma brott som han, vill jag ju
jämföra, eftersom han är en ikon..

Vad jag personligen gjorde emot NASA var en förseelse, eftersom jag just då
arbetade för NASA (även kallad den mest nazistiska rörelsen inom USA
historia) som en sysadmin och en säkerhetskonsult, och jag hade som (ett
konsult)jobb men även via mitt företag, att se om jag kunde komma in på
vissa specifika servrar utifrån, och när jag gjorde en deface på hela
command centern hos väldigt specifika USAF command centers som är väldigt
kända men som ni inte kan finna på kartan nu, med att bilden byttes från en
helskärmsbild till en logotyp där det stod f4t4l1ty (vilken utav gångerna
det nu var, jag hade troligen även nån 3d logga då.)

Jag fick valet mellan att sitta ut mitt straff (för att ha gjort mitt jobb,
hallå?!) på 20 år eller att arbeta för the CIA i princip frihet men jag
måste omringa mig med kriminella...

Jag är ingen bra fingerpekare, tex min mor, som nog är den käraste
människan jag älskar, lärde mig i en ung ålder att man inte skall peka
finger på folk eftersom det är fult, och med det här menar jag att jag
alltid kunde ha suttit på eran fattigdom, med att jag rört Biljoner med
dollar, så har jag även duckat "FEMTITUSENSPÄNN!" för egentligen är jag
inte så jävla intresserad i pengar, vilket kan vara praktiskt ibland, men..

Det här handlar även om att jag sett bra programmerare på FOSS stockholm.

Det här handlar även om att jag sett South Pole AB sälja olagliga CPU:s och
bryta kontrakt mot Intel och AMD för en billigare kostnad och högre rates.

Jag kan kanske även implicera att detta var nice.