Subject: Re: foss-north - t=-5d

Re: foss-north - t=-5d

From: Johan Thelin <e8johan_at_gmail.com>
Date: Sun, 22 Apr 2018 06:07:22 +0000

Facebooklänken är mitt fel. Ber om ursäkt för detta. Skrev inlägget på fb
först och körde copy-paste. I telefonen ser man inte att fb ändrade länken.

Angående cert så är det nog min oerfarenhet som är problemet. Ber om ursäkt
(och om tips).

MVH

Johan

On Sun, Apr 22, 2018 at 1:22 AM Tommy Nevtelen <tommy_at_nevtelen.com> wrote:

> On 2018-04-18 21:04, Johan Thelin wrote:
>
> Biljetter finns på http://foss-north.se
> <https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Ffoss-north.se%2F&h=ATMr_sV-gxYJa1FVyZsNS__ZvK5p_2ZHyO00gasib43QGFbAYhM2tpd3AMrFWctvI0Tj2fn0Wy3RwdbrqV4YpkJhfRQkK7SCGz27hqn7-V4BaNzl0M-ivTR6HXI>
> - jag hoppas vi ses på söndag och måndag!
>

> Varför är är URLen i mailet nån facebooktracking-länk? :(
> Also, siten lyssnar på https men certet är för något annat :(
>
> DNS:git.e8johan.se, DNS:lisathelin.com, DNS:lisathelin.org, DNS:
> lisathelin.se, DNS:www.lisathelin.com, DNS:www.lisathelin.org, DNS:
> [...]

---
Johan Thelin
Recommended on-line reading:
http://www.thelins.se | http://www.foss-gbg.se
Recommended off-line reading:
The Foundations of Qt Development (ISBN: 1-59059-831-8)