Subject: Valborg 2018

Valborg 2018

From: Klas Meder Boqvist <gnitset_at_servern.info>
Date: Sun, 22 Apr 2018 03:01:31 +0200

Även om jag fallit ned i träsket och nu för tiden gör de flesta av mina event via facebook så kan jag ju inte glömma bort alla er fossare.
Ja, det bli en valborg även i år. Jag han inte kommit på hur man skulle kunna sluta (om man nu ens ville det)

Jag är dock inte mindre lat än tidigare år utan rycker bara det jag skrivit tidigare (numera på facebook) och skickar in här:
> Det blir valborg även i år. Tro det eller ej.
> Tror det flesta har koll på vad det innebär vid det här laget.
> Ta med nått att grilla och vad du vill dricka.
>
> Eftersom valborg i år är på en måndag så kör vi släpande av ris för att få ihop en brasa under bårde lördagen och söndagen direkt innan. Då finns chans för de som vill att köra lite traktor och 4hjuling. Dock inte obligatoriskt att delta i det, men kommer det för få så blir det en liten brasa.
>
> Praktiskt info:
> När: Måndagen den 30 april, brasan tänds vid 1845.
> Var: Prästgården i Kårstaby (nr 38)
> [...]

Det har dock efter postandet framkommit att de flesta som vill delta i rissläpande har för avsikt att göra det på lördag så vi väljer att fokusera krafterna primärt då.

Klas