Subject: Re: Din foss-sthlm presentation i juni!

Re: Din foss-sthlm presentation i juni!

From: Marcus Lundblad <ml_at_update.uu.se>
Date: Wed, 24 May 2017 08:34:34 +0200

ons 2017-05-17 klockan 13:13 +0200 skrev Daniel Stenberg:
> [...]
> Kista.
>
> Vi välkomnar härmed alla förslag och erbjudanden på presentationer du
> kan och
> vill hålla denna kväll. Vräk på helt enkelt!
>
> Denna gång begränsar vi varje enskild presentation till max 20
> minuter. Man
> får förstås hålla sig kortare än så om man vill, och ingen längd är
> FÖR kort
>
> Vi provar att begränsa presentationslängden såhär för att få in fler
> snack,
> mer variation och därmed kanske lite mer energi.

Hej!

Om det fortfarande är skralt med talks skulle jag kunna köra talket jag
drog i lördags på ULUG-mötet om GNOME Maps. Då tog det ca. 40 min, men
då var det i en liten grupp och vi gled in ganska mycket på tekniska
detaljer så jag skulle nog kunna trimma ner det så det håller sig till
max 20 min. Drog det på svenska då men skulle kunna översätta slidesen
till engelska.

//Marcus