Subject: Re: Översättning av FSF Email Self-Defense

Re: Översättning av FSF Email Self-Defense

From: Josef Andersson <josef.andersson_at_gmail.com>
Date: Sun, 17 Apr 2016 20:39:08 +0200

Hej Tomas,
Jag har själv inte tid att (just nu iaf) granska din översättning,
men det finns en liten men aktiv community/gemenskap för svenskaöversättare av
FOSS och relaterat. http://www.tp-sv.se/.
Skicka ut detta på listan där som du gjorde här och fråga om någon
kan ta sig en granskning så får du säkert synpunkter och förslag, om
du inte får så att det räcker här förstås.

Vänligen
Josef