Subject: Re: efter RMS 2016

Re: efter RMS 2016

From: set <public_at_sakrecoer.com>
Date: Wed, 27 Jan 2016 00:54:46 +0100

On 2016-01-26 09:16, Daniel Stenberg wrote:
> Hej alla!
>
> Tack för igår, det var kul att dra igång 2016 med ett sådant
> storarrangemang. [snip]

JA! superTack till arrangörerna! Härliga tider att leva i; vilken
församling! Vad många och muntra människor! Såg till och med några
super-stjärnor utöver rock-stjärnan RMS! Nu är jag laddad med
frihetsintegritet inför resten av vintern! <3

> Kjell Ericson dokumenterade gårdagskvällen med lite bilder som han nu
> har online:
>
> http://kjell.haxx.se/stallman_2016/

Några riktigt fina bilder! <3 Den där salen är ljuuuuv! Vilken akustik
vilken luft! Tack för att vi fick vara just där! Vilken underbar plats
att filosofera på!! Längtade /nästan/ tillbaka till skolan... :)

Med varma Hälsningar,

--
Set Sakrecoer