Subject: efter RMS 2016

efter RMS 2016

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Tue, 26 Jan 2016 09:16:50 +0100 (CET)

Hej alla!

Tack för igår, det var kul att dra igång 2016 med ett sådant storarrangemang.
Att se så många dyka upp när man ansträngt sig är verkligen som en betalning i
sig. Det är svårt att säga exakt hur många vi var, men en chansning är att vi
var runt 700-800 personer. Ni får ursäkta att jag inte hälsade på alla er med
bekanta ansikten jag noterade i mängden!

Ett särskilt tack vill jag ge till Stockholms Universitet DSV som sponsrade
lokalen till oss och till South Pole AB vars grandiosa sponsring av resa och
uppehälle för RMS gjorde detta möjligt.

Avslutningsvis, ett JÄTTETACK till Jakob Sandgren och Lars Delhage som båda
ansträngt sig enormt och axlat massor av praktikaliteter under de dagar rms
varit här. Jag hade gått sönder utan er!

Kjell Ericson dokumenterade gårdagskvällen med lite bilder som han nu har
online:

   http://kjell.haxx.se/stallman_2016/

--
  / daniel.haxx.se