Subject: Odoo för prenumerationer

Odoo för prenumerationer

From: Martin Vilcans <martin_at_librador.com>
Date: Wed, 6 Aug 2014 12:54:35 +0200

Det har skrivits en del om Odoo (f.d. OpenERP) här, så jag slänger ut en
fråga:

Hur smidigt vore det att använda Odoo för prenumerationer? Som standard
verkar Odoo enkelt om man ska göra en vanlig e-handel med ett stort antal
produkter och sporadiska beställningar. Men är det "enkelt" att sätta upp
för att hantera månadsvisa utskick av produkter (där antalet produkter är
litet, till en början 1)? Jag har sett att det går att sätta upp
återkommande händelser, så det kanske man kan använda, men det verkar
finnas folk här på listan som har koll, så jag tar gärna emot tips.

Om det finns bättre alternativ till Odoo för dylikt vill jag gärna höra om
det också.

--
Martin Vilcans, web and software developer
Email: martin_at_librador.com