Subject: Re: Glöm inte rösta i morgon

Re: Glöm inte rösta i morgon

From: Klas Meder Boqvist <gnitset_at_servern.info>
Date: Sat, 24 May 2014 22:48:55 +0200

Jag tycker faktiskt att Erik gjorde helt rätt.
Han sa inte att nån annan skulle rösta på det, eller en presenterade några argument varför.
Alltså bedrev han ingen partipolitik (ivf i denna tråd).

Jag tycker också att det är viktigt att folk gör sin medborgeliga skyldighet och röstar.
Så alla påminnelser är bra

Klas