Subject: 1:a april betyder skoj

1:a april betyder skoj

From: Daniel Stenberg <daniel_at_haxx.se>
Date: Sat, 8 Feb 2014 00:12:51 +0100 (CET)

Hejsan!

Skriv upp första april i kalendern, då bränner vi av årets första
eftermiddagssnack. Vi ses klockan 16 i Kista "som vanligt". Det är inte ett
skämt men roligt ska vi ha!

Jag jobbar på att samla ihop flera av de föredrag som hamnade i topp i vår
"undersökning". Det beror ju också på vad folk kan och verkligen vill leverera
också. Jag har ett mycket tidigt utkast med stora luckor samlat på:

   http://foss-sthlm.se/apr2014.html

Det finns eventuellt redan en sponsor för detta, men ifall ni gärna vill vara
med och synas så hör av er till mig privat så får vi se.

Det vore också kanon ifall det finns någon frivillig som kan tänka sig att
filma föredragen!

Jag återkommer när mer detaljer om programmet landar eller när man kan anmäla
sig!

--
  / daniel.haxx.se