Subject: Re: Windows refund?

Re: Windows refund?

From: Glenn <foss_at_repulsiv.se>
Date: Tue, 4 Jun 2013 00:21:19 +0200

2013/6/3 Anders S Lindbäck <vetgirig_at_kunskapssamhallet.se>

> Det finns faktiskt företag som säljer laptops med linux installerad
> bättre att stödja dem direkt.

Sist jag kollade upp det så var det i stil med "Antingen betalar du för
laptopen och får den direkt i handen med windows på, eller så
betalar du EXTAKT SAMMA summa, väntar två månader, och då får du den med
linux!"

..Gissa hur många som tänkte köra linux som faktiskt beställde en med linux
på ? ..dessutom har alla linuxmänniskor generellt
sett redan en favoritdist och föredrar oftast att installera OS'et själv.

..Om det är ubuntu på laptopen så kan jag lika gärna köpa datorn med
windows, jag skulle aldrig använda ubuntu frivilligt ändå, och
ska jag installera om är det strunt samma vad som finns på den.

Glenn