Subject: Re: Donera till FOSS?

Re: Donera till FOSS?

From: Tomas Gustavsson <tomas_at_primekey.se>
Date: Mon, 27 May 2013 13:33:22 +0200

Mycket bra fråga. Vi har gjort lite blandat. Intressant att höra hur
andra gör.

För smådonationer har vi/jag betalat utan kvitto, dvs privat. För
projekt vi använder mycket brukar vi helt enkelt köpa support om det
finns något företag bakom (litet eller stort). Tex BouncyCastle.org där
upphovsmännen har en liten konsultfirma och erbjuder supporttjänster.
Då får man ju alltid en kosher faktura :-)

Mvh,
Tomas