Subject: Re: Donera till FOSS?

Re: Donera till FOSS?

From: Jan Ainali <jan.ainali_at_wikimedia.se>
Date: Mon, 27 May 2013 13:32:32 +0200

Om man donerar till Wikimedia Sverige skickar vi ut ett separat kvitto
oavsett vilket betalningssätt som används och den tjänsten skickar för
bekräftelser. Detta är tillbyggt i vår CiviCRM installation så det är inte
mycket jobb för oss att göra det, faktum är att vi håller den med flit
tills vi manuellt kan se att pengar faktiskt har landat på kontot, det
skulle kunna vara helautomatiskt. Huruvida mottagaren använder det i sin
bokföring har jag dock ingen aning om.

*Med vänliga hälsningar,
Jan Ainali*

Verksamhetschef, Wikimedia Sverige <http://se.wikimedia.org/wiki/Huvudsida>