Subject: Re: hacka mer inbyggd Linux 1:e juni!

Re: hacka mer inbyggd Linux 1:e juni!

From: Anders S Lindbäck <vetgirig_at_kunskapssamhallet.se>
Date: Tue, 23 Apr 2013 01:48:31 +0200

2013-04-22 21:57, Per Andersson skrev:

> En idé på rak arm är att släppa t ex 10 biljetter vid fyra olika tidpunkter på
> dagen/veckan. Alla har ju inte möjlighet att sitta klistrade vid e-posten.

Personligen tycker jag det är jättehärligt att höra att ett event av denna typen
direkt blir fullbokat - det tyder på att det finns uppdämt behov av denna typ av event.

Bäst lösningen vore om fler kunde anordnas så folk kan få sitt lystmäte stillat.
Det är imho bästa lösningen för alla men det krävs att någon har tid att ordna
dem med. Daniel gör ett jättebra jobb som fixar lokal etc och ger många möjligheten att
deltaga på dessa träffar men han kan inte göra allting.