Subject: Re: Cryptoparty hos .SE i helgen

Re: Cryptoparty hos .SE i helgen

From: Johan P1ersson <p1ersson_at_kth.se>
Date: Fri, 15 Feb 2013 13:11:10 +0100

Kul grej, hade varit intressant men Àr tyvÀrr bokad

Visste inte om det hÀr förut sÄ tack, nÀsta gÄng kanske =)

On 15/02/13 12:58, Linus Nordberg wrote:
> Peter Eriksson <peter_at_emediate.se> wrote
> Fri, 15 Feb 2013 11:56:35 +0100:

> Hmm, har jag verkligen glömt bort att spamma den hÀr listan om detta?
> OK.
>
> Intressant och gratis evenemang, smarta mÀnniskor, riktat till folk utan
> förkunskap om krypto, centrala Stockholm, heldag, imorgon lördag,
> frukost och lunch ordnas, anmÀl dig hÀr:
>
> https://cryptoparty.org/wiki/Stockholm
>
> VĂ€lkomna, ses imorgon!

                                  * Sent from my GNU/Linux *
Johan Pettersson
computer administrator KTH / ITM
Tel: +46 (0)8 790 9542
Visiting adress: BrinellvÀgen 68, 100 44 Stockholm
XMPP/Jabber/MSN/SIP: gud (a) kth.se
Skype: p1ersson_kth