Subject: Re: Cryptoparty hos .SE i helgen

Re: Cryptoparty hos .SE i helgen

From: Linus Nordberg <linus_at_nordberg.se>
Date: Fri, 15 Feb 2013 12:58:57 +0100

Peter Eriksson <peter_at_emediate.se> wrote
Fri, 15 Feb 2013 11:56:35 +0100:

| Detta verkar intressant, tyvärr är jag själv bortrest denna helgen.
|
| *klippt och klistrat*
|
| På lördag lånar .SE ut lokalerna till Stockholms första Cryptoparty. Det är en global rörelse som drogs igång för ett halvår sedan
| för att sprida kunskap om kryptografi och om hur man skyddar sin information på nätet. Arrangörer är Sparvnästet och Föreningen
| för digitala fri- och rättigheter, DFRI.
|
| https://www.iis.se/nyheter/cryptoparty-hos-se-i-helgen/

Hmm, har jag verkligen glömt bort att spamma den här listan om detta?
OK.

Intressant och gratis evenemang, smarta människor, riktat till folk utan
förkunskap om krypto, centrala Stockholm, heldag, imorgon lördag,
frukost och lunch ordnas, anmäl dig här:

  https://cryptoparty.org/wiki/Stockholm

Välkomna, ses imorgon!