Subject: Re: Info inför Linuxhackarevenemanget!

Re: Info inför Linuxhackarevenemanget!

From: Mattias Ekholm <mattias_at_ekholm.se>
Date: Wed, 19 Sep 2012 20:28:56 +0200

Tips är att ha ett eget med sig skulle jag tro :)

då kan man preppa det med att ladda ner sin favvo version på det
http://www.raspberrypi.org/downloads
Kom t ex en ny version igår av debian för pajen

Har man det färdigt på kortet så slipper man fippla med det på lördagen...

Vill man köra trådlöst så fungerar
"Asus Trådlöst Nätverkskort .11n (150Mbps) USB-N10 (USB)"
perfekt.

Med lite tur kanske man kan få fatt på SSID och WPA2 lösenet innan
lördagen ;-)

/M

Mattias Ekholm
phone: +46-709-424412