Subject: Nordic Perl Workshop 2012

Nordic Perl Workshop 2012

From: Claes Jakobsson <claes_at_surfar.nu>
Date: Wed, 11 Apr 2012 16:46:48 +0200

Hej,

Den 4-5 Juni går Nordic Perl Workshop 2012 av stapeln i Stockholm. Det blir två dagar av föreläsningar, hackande, träffa likasinnade och annat intressant kring Perl5, Perl6, CPAN, communityn, projekt och övrigt relevant.

Reguljärt pris är 50 EUR och för studenter 25 EUR. Detta kan dock tänkas att bli lägre.

Min förhopnning är att kombinera detta med ett hackathon de efterföjande dagarna och lite turistaktivteter för besökare som önskar detta.

För att workshopen skall bli riktigt lyckad krävs också såklart intressanta föreläsningar vilket jag hoppas ni ställer upp med! Sista dagen att skicka in förslag är den 6:e Maj.

Tack till Init AB som sponsrar oss detta år.

Hoppas vi ses den 4:e Juni.

För anmälan och övrig info besök sajten på http://act.yapc.eu/npw2012/

/Claes

Vill ditt företag också sponsra NPW 2012? kontakta mig då privat.