Subject: Re: SCSI-controller någon?

Re: SCSI-controller någon?

From: Johan Svensson <foss-sthlm.js_at_crypt.se>
Date: Mon, 2 Apr 2012 14:38:36 +0200

Hej!

Jag har ett gammalt PCI-kort av Tekram. Funkade sist jag provade det, men
nu har jag ingen SCSI-enhet kvar. Vet inte vad för interfacetyp det har.
Jag är inte hemma nu, men jag kan återkomma med detaljer om det senare
ikväll om det är intressant. Det finns i Akalla och jag jobbar på
Skanstull.

Johan Svensson