Subject: Re: Haskell ... ?

Re: Haskell ... ?

From: Edward Tjörnhammar <e_at_cube2.se>
Date: Tue, 7 Feb 2012 20:10:08 +0100

Jag kom på en till sak! Om man kodar Haskell bör man regga sig på:

http://www.haskellers.com/

Jag brukar själv stalka den sidan efter folk i stockholmsområdet, blir vi
tillräckligt många kanske man kan starta något som liknar hoodlums(en koddojo
för haskellare i GB), eller bara gemensamt följa deras läxor.

http://www.meetup.com/hoodlums/

--
Edward Tjörnhammar
+46703784224 | http://edwtjo.me