Subject: Re: FOSS i skolan

Re: FOSS i skolan

From: Erik Lönroth <erik.lonroth_at_gmail.com>
Date: Thu, 12 Jan 2012 19:02:12 +0100

Tack Paul för att du klev fram här, jag känner absolut att du som
initiativtagare till det här mötet förtjänar att få presentera det.

Jag har anteckningar som du kan få av mig om du vill och om du vill
att jag presenterar något tillsammans med dig så går det nog bra, även
om du då får berätta vad du vill jag ska säga =)

Jag lovar dock att presentera mera konkreta saker i vår från
Piratpartiets världshacking. Det är en hel del intressanta saker som
sker och FOSS finns med där.

Sen har jag ju mitt bitcoin-projekt som är funktionellt sett klart
till 90%, men de sista bitarna är svåra så det har jag än så länge
dragit mig lite för. Men senare i år så hoppas jag kunna visa något.

/Erik