Subject: Re: möte 8

Re: möte 8

From: Per Andersson <avtobiff_at_gmail.com>
Date: Mon, 9 Jan 2012 19:11:03 +0100

2012/1/5 Pamela Fuentes <pam_at_trauco.com>:
> Det blev en del diskussion omkring Foss i skolan och även politik i slutet
> av förra året, varför inte köra någon sorts allmän diskussion om det? om det
> blir heta känslor kan vi alltid släcka bränder med lite öl...
>

> pam

> -------------------
> Pamela Fuentes
> www.trauco.com
>
> http://www.ubuntu-women.org/

Såg Ubuntu Women i din signatur Pamela. Skulle du kunna hålla föredrag om
det? När jag som hastigast kollade sidan såg jag att de anordnar aktiviteter
och har ett mentorprogram. Vore intressant att se praktiska exempel på hur
de som inte är del av den manliga vita medelklass datanörds-normen
uppmuntras att delta i fri programvarurörelsen.

--
Per