Subject: Re: Vilka projekt kommer ni hacka på i jul?

Re: Vilka projekt kommer ni hacka på i jul?

From: Göran Krampe <goran_at_krampe.se>
Date: Fri, 16 Dec 2011 12:27:14 +0100

On 12/15/2011 10:22 AM, Henrik Nordström wrote:
> Julen närmikar sig med stormsteg, och hur kan man väl bättre spendera julefriden än med familjen och sina favorit foss projekt och liknande?
>
> Frågan blir då, vilka projekt har du tänkt hacka på i jul, och varför?

Tja, dels ska jag och Nicolas försöka klämma ur oss en andra jul-release
av Amber:

        http://www.amber-lang.net

...sedan gnetar jag vidare på ett personligt projekt (inte FOSS) men där
jag alltmer gräver ner mig i ett fantastiskt smutt verktyg för att bygga
avancerade parsers - PetitParser (under MIT):

        http://www.lukas-renggli.ch/blog/petitparser-1

Så mycket mer hinner iaf inte jag, inte med två små döttrar! :)

mvh Göran "Smalltalk" Krampe