Subject: Re: Vilka projekt kommer ni hacka på i jul?

Re: Vilka projekt kommer ni hacka på i jul?

From: Peter Svensson <psvensson_at_gmail.com>
Date: Thu, 15 Dec 2011 10:32:40 +0100

Jag kommer att fortsätta att utveckla mitt programmerings-tävlings-API. Det
blir en blanding av RPG och Hackathon där varje team ser alla andra på en
stor skärm och väljer olika vägar på en delvis dold karta (av ett rymskepp
- Traveller-style).

Annars blir det nog en del Spappar (Spotify Apps) eftersom jag och några
kpmpisar har ett Hackathon om det i slutet av Januari: http://protothon.com/

Mvh,
PS

2011/12/15 Henrik Nordström <henrik_at_henriknordstrom.net>

> Julen närmikar sig med stormsteg, och hur kan man väl bättre spendera
> julefriden än med familjen och sina favorit foss projekt och liknande?
>
> Frågan blir då, vilka projekt har du tänkt hacka på i jul, och varför?
>
> Mvh
> Henrik

http://swdc.se/crashandburn2012/ Conference in Stockholm on Continuous
Integration, testing, deployment and virtualization. You know you need it.
http://se.linkedin.com/in/petersvensson
--
http://twitter.com/psvensson (@psvensson)