Subject: Re: Computer Sweden om Open SOurce

Re: Computer Sweden om Open SOurce

From: Jens Odsvall <jodsvall_at_gmail.com>
Date: Fri, 2 Dec 2011 12:38:37 +0100

Kan verkligen varmt rekomendera en rakt på artikel på second-opinion,
som jag sade senast det begav sig. En gång kan man ta, men inte fler
av sådant skitsnack.

/Jens O.

Den 2011-12-02 skrev Anders S Lindbäck <vetgirig_at_kunskapssamhallet.se>:

> Skicka tillbaka ett snällt brev där du påpekar att han har fel och
> att mjukvara i public domain faktiskt uppfyller FSF 4 krav och självklart
> räknas in som fri programvara.
>

> jag tycker någon borde skriva en faktafylld och korrekt debattartikel som
> då påpekar de fel som finns i IDGs artikel.
>
> IDG gör vanligtvis inte fel av ren ondska - utan av okunnskap - så upplys
> dem
> om hur det är - den som nu vet hur det ligger till om Asterisk och har läst
> artikeln.
> --
> [...]

Registered User # 259689 http://counter.li.org
Jens Odsvall
Ledamot Svenska Linuxföreningen
Ordförande Människorättsnätverket Svart Måndag
New Renaissance Network - Renagade Fraction
jens.odsvall_at_newrenaissancenetwork.org
http://newrenaissancenetwork.blogspot.com/
Blogg:
http://oansvarigt.blogspot.com/