Subject: Re: QtQuick vs Clutter

Re: QtQuick vs Clutter

From: Johan Thelin <e8johan_at_gmail.com>
Date: Tue, 29 Nov 2011 09:43:04 +0100

Ursäkta mycket sent svar!

Det jag kan rekommendera är Qt's referensmaterial
http://doc.qt.nokia.com/, samt Nokia DevNet
http://developer.qt.nokia.com/resources och QtCentre
http://www.qtcentre.org/content/ . Det senare var jag med och grundade
och kan rekommendera som det oberoende och communitydrivna forumet.

Utöver detta så finns även materialet från Qt in Education
http://qt.nokia.com/learning/education/ , för att komma igång.

MVH

Johan Thelin

Recommended on-line reading:
http://www.thelins.se | http://www.qtcentre.org
Recommended off-line reading:
The Foundations of Qt Development (ISBN: 1-59059-831-8)