Subject: Re: intervjuer till foss-magasin

Re: intervjuer till foss-magasin

From: Erik Lönroth <erik.lonroth_at_gmail.com>
Date: Thu, 24 Nov 2011 09:54:21 +0100

Jag kan nog fixa en intervju med Björn Lundell på Högskolan i Skövde.

Ordförande i oss. Www.opensourcesweden.se

/Erik

On Thursday, November 24, 2011, Johan Pettersson <p1ersson_at_kth.se> wrote:
> Southpole ;)
>
> Hm nu vet jag inte hur FOSS-ig Harald Barth på PDC/KTH är men dom är ju
> rätt skojiga?
>
> Jag har ingen koll på lägre skolor men det vore intressant och läsa om
> hur dom tänker och agerar - inköp, vad saknas? Hur har folk löst problem
> nu? Det blev en blandad pott, lite politik och praktiskt "så räddade vi
> IT mha av FOSS"

aktiva inom FOSS eller på annat sätt är intressanta typ varit med och byggt
svenska internet (emigranter är också ok).

lust att hjälpa till att göra intervjuerna? Enklast är nog via telefon
och/eller epost.